Allify Blog

Blog az üzletről, mediációról, együttműködésről, fejlesztési irányokról, hasznos tapasztalatokról és még sok másról.

Kellemes olvasást!

Fogalomtár

Egy adott cég/vállalkozás fejlődését elősegítő lehetőségek feltárása és azok hasznosításának megtervezése, megvalósítása. 

A céltól és adottságoktól függően minden cégnél egyedi, hogy mi az üzletfejlesztés iránya. A belső működés optimalizálásától az együttműködési háló szélesítésén át gyakorlatilag bármilyen (legális és etikus!) eszköz és módszer bevethető, ami hosszútávon a vállalkozás fejlődését szolgálja. 

A mediáció egy win-win megoldásra összpontosító, alternatív vitarendezési folyamat, melyet az üzleti életben rendkívül hatékonyan lehet használni. 

Segítségével az esetek döntő többségében elkerülhető a hosszú és drága bírósági eljárás. Plusz előnye, hogy vitapartnerünkkel jó viszonyban maradhatunk a konfliktus megoldása után is és a mediációs eljárást teljes titoktartás övezi.

Az együttműködési háló a céged közvetett és közvetlen szakmai kapcsolatrendszere (network) – nagyítóval nézve: a te kapcsolatrendszered. 

Könyvelő, beszállító, megrendelő/ügyfél/vásárló, hivatal, marketing partner, vendég a podcastodban, de a háló része még anyukád is, aki a te szolgáltatásodat ajánlotta tegnap a szomszédnak.

Az együttműködési hálód akkor is létezik, ha nem foglalkozol vele, így érdemes inkább tudatosan építeni. Hidd el, a partnereid is értékelni fogják.

A szervezetfejlesztés az a folyamat, melynek során stratégiailag, egyszerre javítjuk a szervezet (cég) szerkezetét, folyamatait, hatékonyságát egyéni és szervezeti szinten is.

A szervezetfejlesztés az üzletfejlesztés egyik kiemelt területe.

Az üzleti terv lényegében egy középtávú stratégia, amely összefoglalja az adott vállalkozásra vonatkozó legfontosabb döntéseket, célokat, terveket és teendőket.